Advertisement

AM FOST ABUZATĂ DE UN STRĂIN LA NEVERSEA

AM FOST ABUZATĂ DE UN STRĂIN LA NEVERSEA Ştiu că de-abia aşteptaţi un nou storytime asa ca m-am gandit sa va povestesc ceva super recent ce mi s-a intamplat la Neversea. Inafara de aceasta intamplare totusi, care s-ar fi putut intampla oriunde, festivalul este absolut EXTRAORDINAR ♥

Site-ul de unde va puteti comanda produse casnice si cosmetice ieftine direct acasa:



Canal secundar:


----------------------------------------­----------------------------------------­----------------------------------------­----------------------------------------­----------------------------------

Mă găsiți și pe:

•Pagina vlog-ului meu:


•Profilul personal de Facebook :


•INSTAGRAM :


•SNAPCHAT:
dariajane13

•TWITTER:


•BUSINESS E-MAIL:
iamdariajane@yahoo.com

Videoblog,Vlog,Daria,Jane,Bulzan,Bucuresti,Romania,Trans,Transgender,Transexuala,neversea,storytime,intamplare,poveste,trista,abuz,viol,abuz sexual,agresiune,straini,bauturi,bere,vin,concert,constanta,2019,plaja,mamaia,vama veche,coada,multa lume,full,oameni,tineri,adulti,g eazy,jessie j,distractie,apus,rasarit,violenta,egalitate,feminism,daria jane,story time,real,sarut,neconsimtit,genitale,organ,barbat,fata,ebrietate,

Post a Comment

0 Comments